Wikia

Junjou Romantica Wiki

Postacie w Junjou Romantica

Dyskusja0
1strona na
tej wiki
Junjou Romantica
  • Misaki Takahashi-W pierwszej serii próbuje dostać się na uniwersytet Mitsuhashi(uniwersytecie na który miał iść jego starszy brat),gdy jego rodzice kiedy miał 8 lat stracili życie jadąc zbyt szybko do domu,od tamtej chwili opiekował się nim brat-Takahiro który porzucił studia aby utrzymać ich,od tamtego czasu Misaki usiłował się dostać na uniwersytet(co ciekawe nawet nie miał wystarczających ocen),więc jego brat postanowił spytać swojego przyjaciela Akihiko Usamiego czy będzie go douczał,Usagi(bo tak go nazywają) się zgodził na to aby go uczyć.
  • Akihiko Usami - Korepetytor Misaki'ego,ukrywający się pod pseudonimem i wydający książki BL,które zauważył jego uczeń wchodząc do jego mieszkania.Misaki szybko odkrywa kim jest Akihiko bez żadnych problemów,nie wiadomo z jakiego powodu tak łatwo mu poszło.
Junjou Egoist
  • Hiroki Kamijou-Nauczyciel literatury,na uniwersytecie Mitsuhashi przyjaźni się z Akihiko Usamim,któregoś razu kiedy opłakiwał swój paskudny los,spotyka Nowakiego Kusamę,który nie czekając na jego odpowiedź przedstawił mu się i wyprowadził gdzieś,później ta sama osoba śledziła go aż do mieszkania prosząc aby został jego nauczycielem,on jednak się nie godzi na to,a z nerwów zostawia od zewnętrznej strony drzwi klucz,który ukradł mu Nowaki.Następnego dnia został zbudzony przez dotknięcie Nowakiego, który wywijał jego kluczem od mieszkania.Potem gdy Hiro się zagapił potrącił książki,które za nim stały,a Nowaki go usłonił i mówi że jest mu winien,lecz ten szybko uciekł i powiedział,że będzie go uczył,szybko ten stan wprawia go w zakłopotanie i co ciekawsze okazuje się,że Hiroki się w nim zakochał,lecz gdy był w kawiarni próbował sobie wmówić,to że to zwykły przypadek,gdyż kwiaciarnia w której pracuje Nowaki znajduje się na przeciwko.
  • Nowaki Kusama- Zakochany od początku w Hirokim Kamijou, który nie odwzajemnił jego uczucia od kiedy go zobaczył.Był tak zawzięty że nawet szedł za nim aż do mieszkania lecz został odrzucony,ale nie poddawał się, później przybył do jego domu i go zaczął ściskać,po tym kiedy Hiro przyszedł do kwiaciarni w której pracuje.Nieustannie wyznaje miłość swojemu Uke.
Junjou Terrorist
  • Shinobu Takatsuki-Licealista,który nieustannie wyznaje miłość Miyagiemu You,nauczycielowi na uniwersytecie Mitsuhashi,jest osobą niezdarna w kuchni,można to zobaczyć oglądając odcinek 10-ty.
  • Miyagi You-Były mąż siostry Shinobu,jednak szybko zerwali co daje Shinobu przewagę nad nim,lecz oczywiście dopiero w ostatnim odcinku w którym się pojawili Miyagi uznał,że się w nim zakochał i oczywiście happy end.

Więcej od Wikii

Losowa wiki